giugiaro brivido dashboard
تاريخ : برچسب:, | 16:16 | نویسنده : alireza

بریویدو که در زبان ایتالیایی بمعنی هیجان است، شاهکار خیره کننده ای بود که امروز در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمد. خودرویی که از استودیوی طراحی ایتال دیزاین و زیر دست طراح محبوب ما، جیوجیارو بیرون آمده است.

giugiaro brivido Gullwing

giugiaro brivido Gullwing

ایتال دیزاین نشان یا لوگوی هیچ سازنده دیگری را روی بریویدو (Brivido) نگذاشته است و به علامت G جیوجیارو بسنده کرده است. البته ممکن است این اتوموبیل با نسل جدید لامبورگینی میورا یا فراری Gt اشتباه گرفته شود که با توجه به طراحی دهها خودروی فراری، لامبورگینی، مازراتی، فیات و … چیز عجیبی نیست و می توان رد پای طرحهای گذشته این طراح را در این محصول نیز یافت.

ما با یک خودروی مفهومی تمام و کمال روبروییم. سیستم نیروی محرکه هایبریدی عاریت گرفته شده از فولکس واگن است. بد نیست بدانید که فولکس واگن مالک اکثریت سهام ایتال دیزاین (90.1 درصد) می باشد. موتور درون سوز با 3 لیتر حجم قادر به تولید نیروی 360 اسب بخار و گشتاور 339 پوند فوت می باشد. اما وقتی نیروی الکتریکی را هم به آن بیافزایید به عدد 408 اسب بخار و 443 پوند فوت خواهید رسید. این نیرو با کمک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک  می تواند شتاب صفر تا صد 5.8 ثانیه و حداکثر سرعت  272 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان آورد. سیستم انتقال نیرو به چرخهای عقب همانند پورشه پانامرا S می باشد.

giugiaro brivido rear

giugiaro brivido rear

انبوهی از فن آوری های پیشرفته این ماشین را احاطه کرده اند. آینه های جانبی با یک جفت میکرو دوربین متحرک جایگزین شده اند. تصاویر این دوربین ها روی دو مانیتور دوسوی فرمان قابل مشاهده اند. یک داک ویژه آی پد هم می تواند امکاناتی نظیر ناوبری و تهویه و سرگرمی را در اختیار شما قرار دهد. صندلیهای جداگانه سرنشینان عقب، به همراه فضای مجزا و سقف شیشه ای و دسترسی به یک مانیتور لمسی بازشو می توانند به سرنشینان پشتی نیز هیجان و لذت را هدیه کنند.

giugiaro brivido dashboard

giugiaro brivido dashboard

giugiaro brivido side

giugiaro brivido side

اما این تکنولوژی نیست که ما را فریفته این خودرو می نماید. ما از جیوجیارو انتظار یک طراحی هیجان انگیز داریم. بریویدو با درهای گالوینگ خود و استفاده وسیع از شیشه و نورپردازی جالب و داشبورد متفاوت خود می تواند برای تماشا کردن هم هیجان انگیز باشد.

Italdesign Brivido Hybrid GT

Italdesign Brivido Hybrid GT


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: